28. velj 2012.

Maybelline Instant Age rewind korektor i Manhattan 2u1 korektor i puder za fiksiranje

Maybelline Instant Age Rewind korektor





Nakon što su mnogi blogeri i YT-eri pohvalili Maybelline Instant Age Rewind concealer odlučila sam ga i sama isprobati pa sam ga kupila prije par mjeseci.
Nisam neki ljubitelj korektora za područje ispod očiju, jer nemam prevelikih problema sa podočnjacima i tek. puder to sve sasvim pristojno pokrije. Za usporedbu najbolji korektor za područje ispod očiju mi je Garnier Anti dark circles roll-on. On mi savršeno sve pokrije i posvijetli malo to područje i ne skuplja se u boricama. Prvenstveno sam ga uzela zato jer sadrži kofein pa smiruje otečenost koja mi se ponekad javi. Prekrivanje je dodatni plus :).

No vratimo se Maybellineu. Ideja spužvice na vrhu mi se sviđa u teoriji, no ne toliko u praksi. Kad nanosim korektor kako je zamišljen, direktno sa spužvicom, previše proizvoda mi završi na koži i sve mi se skuplja u borama ispod očiju. I umjesto da me pomladi, istakne mi svaku crticu i postara me.
Probala sam drugu metodu. Istisnula bi korektor na stakalce (spužvicu sam pritisnula o površinu da izađe malo korektora) i nanijela prstima, lagano tapkajući i puno bolje izgleda.

U uputama piše da nema potrebe prati spužvicu jer je presvučena nekakvim antibakterijskim sredstvom pa nema brige da će se s vremenom razviti bakterije. Nakon svakog korištenja samo obrišete spužvicu o čistu maramicu ili blazinicu. Ne samo da sam brisala, još bi i lagano pritisnula spužvicu da sve izađe van :).
No, baš me i ne oduševljava ideja da u toj spužvici stoji korektor danima izložen zraku (ne koristim ga svakodnevno) i da ja to onda stavljam blizu očiju, pogotovo što su mi u zadnje vrijeme oči jako osjetljive.

Nakon što je korektor stajao u koferu za šminku par tjedana odlučila sam ga ponovo probati. Skinula sam spužvicu jer je ionako beskorisna, a korektor sam si dozirala na stakalce. Puno je jednostavnije  za koristiti i jako ga malo treba.
Spužvicu sam oprala i neću ju više vraćati na korektor. Samo da napomenem da je spužvica bila krcata korektorom jer je kuglastog oblika i šuplja iznutra, a korektor izlazi iz uske cjevčice i prvo popuni taj unutarnji prostor.





S obzirom da je otvor sad još više izložen zraku, prvo malu količinu istisnem i bacim i tek onda  ga koristim.

Sam korektor mi je ok, posvijetli mi područje ispod očiju i lagano prekrije podočnjake. Ali nije mi nešto posebno i čak i da je u normalnoj ambalaži sumnjam da bi ga ponovo kupila.

Cijena: 59,90 kn/6,8 ml


Manhattan 2u1 korektor i puder za fiksiranje


Ovaj me korektor jako zanimao, no kako nije bilo puno recenzija a nisu postojali ni testeri uspješno sam se odupirala kupnji :).

Nedavno sam bila u Dm-u i primjetila sam da su dobili testere :D. Tako da sam se nakon isprobavanja, odlučila za Warm Beige nijansu, jer mi je Warm Honey bila prežuta.

Iako u posudici korektor izgleda dosta žuto, prilagodi se koži.
Struktura je jako kremasta i lagana, lako se nanosi i blenda i malo ga je potrebno. Prekrivanje je srednje. Dosta dobro prekriva crenilo.

Sam korektor, meni osobno nije dobar za područje ispod očiju. Iako se jako lako nanosi i stapa s kožom, te dosta dobro prekriva, s vremenom mi se uvuče u bore. No za prekrivanje raznih nesavršenosti i crvenila na licu je super. Čak lijepo pokriva pore i ne uvlači se u njih (što je malo čudno) :D.

Puder za fiksiranje, opet, meni osobno nije baš nešto, pogotovo ako ga stavim na podočnjake. Ako samo stavim korektor na podočnjake još prilično dobro izgleda, no ako fiksiram, grozno bude. Za nanošenje pudera koristim fluffy sintetički kist (Elf Bamboo blending brush)  i samo lagano prođem sa minimalnom količinom, no to na kraju izgleda zacementirano i jako cakey i vidi se na kilometar :).
Za razliku od podočnjaka, na ostatku lica nemam problema. Jako lijepo fiksira korektor, no kako bi ionako nanijela puder u prahu nemam potrebe koristiti još i ovaj puder za fiksiranje.

Jako mi se sviđa korektor, jer je lagan a opet dobro prekriva. Također, jako ga malo treba pa će dugo trajati.

Cijena: 46,90 kn/5g



















Nema komentara:

Objavi komentar