24. kol 2012.

Ljetni favoriti

 
Par proizvoda koje neprestano koristim cijelo ljeto i obožavam ih :D.


 
 
Phyto 7 Daily Hydrating Botanical Cream
 
 

Što proizvođač kaže:
Phyto dnevna hidratna krema za kosu sa 7 vrsta biljnih ekstrakata (neven, kadulja, čičak, vrba, soja, ružmarin i bijeli sljez) posebno odabranih radi njihovih hidratnih i obnavljajućih svojstava, hrani i hidratizira kosu. Namijenjena suhoj kosi bez sjaja. Ne masti i ne otežava kosu, te olakšava rasčešljavanje.

Krema se nanosi na suhu ili vlažnu, ručnikom posušenu kosu. Količinu veličine lješnjaka nanijeti po dlanovima, te rasporediti po vrhovima kose.

Krema sadrži 50 ml.

Moja kosa je srednje duga, tanka, ravna i kombinirana :D. Na tjemenu je masna, donja polovica kose suha. Ne koristim regeneratore jer mi dodatno otežavaju i maste kosu. Uglavnom, jednom tjedno stavim masku. U zadnje dvije godine kosa mi se jako isušila (većinu vremena u repu, sunce, more i boje za kosu) i iako je i dalje sjajna i mekana (imam iritirajuće svilenkastu kosu), baš je primjetno isušena. Trebalo mi je nešto što mogu korisiti svakodnevno.

Čitala sam preporuke za ovu kremu još prošle godine, no tek sam ju pred ljeto odlučila isprobati.
Jako mi se sviđa što ne masti i ne otežava kosu. Kosa je glatka, bez ispucalih vrhova. Također olakšava rasčešljavanje ili u mom slučaju, sprečava mrsenje. Ako ju ne stavim, kad prolazim rukama ili četkom  (uobičajena četka) kroz kosu, mrsi se i zapinje.

Iako se može nanositi i na suhu, bolje ju je nanositi na vlažnu kosu. Osim što se potroši manja količina kreme, učinak je puno bolji.

Cijena varira, ja sam ju kupila u ljekarni u rijeci za oko 97 kn. No čitala sam  da su cijene u Zg 140-170 kn. Tako da ukoliko se odlučite za kupnju ovog proizvoda prethodno provjerite cijenu.


Tangle teezer





I za ovu četku sam čula prošle godine i planirala sam ju još tada kupiti, no zaboravila sam. Početkom ljeta sam ju vidjela u frizerskom salonu i odlučila kupiti. Moja je the original  u nijansi Disco purple.
Kupila sam ju sa službene stranice, no oni ne dostavljaju u Hrvatsku (naručila sam ju kod prijateljice u inozemstvu).
Možete ju kupiti na ebayu. Postoji Facebook stranica gdje preko koje možete naručiti (distributer za Hr). I vjerujem da bi se mogla naručiti i u frizerskim salonima.

Također, postoji slična verzija Macadamia Natural Oil No Tangle Brush, koju možete kupiti ovdje, te vjerojatno u frizerskim salonima ili prodajnim mjestima koja drže i ostale Macademia Oil proizvode. Ako ste iz Rijeke, možet ju kupiti u Centromerkuru za 120 kn.

Zašto je ova četka tako super?
Zato jer rasčešljava vlažnu i suhu kosu brzo, bez čupanja, lomljenja  i oštećivanja. Iglice su mekane i savitljive i lako prolaze kroz kosu. Super je za sve tipove kose (isprobale su ju dvije prijateljice sa dugom, gustom kosom).

Još si planiram uzeti ovu kompaktnu/travel na ovčice :D


Neutrogena Visibly clear pink grapefruit daily scrub



Ovo mi je omiljeni proizvod za čišćenje lica (osim micelarnih). Već sam na 3 ili 4 tubi. Koristim ga otkad je stigao u prodavaonice.
Od proizvoda za umivanje, najviše volim pilinge koji nisu kremasti ili pregrubi, tako da je ovaj savršen. Nježan je i divno miriše :).
Koristim ga svakodnevno, navečer, prije spavanja. Održava mi lice čistim od prištića i mitesera (kad ga ne koristim par dana, primjetim začepljene pore i povremeni prištić).
Lice mi je nakon korištenja mekano, glatko i osvježeno. Ne pomaže kod mašćenja lica, ali niti ne očekujem to.


Pilinzi za tuširanje


Lijevo Balea Dusch peeling, desno Oriflame Exfoliating gel
 
Lijevo Oriflame Exfoliating gel, desno Balea Dusch peeling
 

Kao i kod pilinga za lice, tako i za tijelo volim ovakve polutekuće pilinge, sa sitnim, nježnim zrncima. Ovakve pilinge koristim svakodnevno, umjesto gelova, mada su ovi pilinzi skoro pa gelovi. Ako želim pravi piling onda uzmem nešto grublje.
Ova dva pilinga obožavam jer fantastično mirišu.

Balea Dusch peeling s mirisom mlaćenice i limuna. Ima neobičan miris. Kao limunada s malo vanilije. Nije potpuno citrusni miris, već ima nešto slatkasto u sebi ali nije odvratno sladak (koji opis :D). Malo je gušći od običnog gela.
Količina 200 ml.

Oriflame Nature secrets exfoliating shower gel s mirisom maline i mente. Ovaj piling/gel predobro miriše. Osvježavajuće i više po malini nego menti. Menta se jedva osjeti, ona je više za svježinu. Imam i roll-on, a ja mrzim roll-one.
Toliko volim ovaj miris da sam čak prošle godine smislila kolač od maline i mente (i naravno čokse, jer bez toga se ne može :D).
Količina je 400 ml (jumbo pakiranje) i cijena je u katalogu 13 (03.-23.09.) 19,90 kn, tako da se stvarno isplati. Inače mu je cijena bila 34,90 kn (na sniženju).
Redovno pakiranje je 250 ml i cijena je 32 kn. Trenutno je na popustu 16,90 kn (do 02.09.)


Equa boce za vodu

Malo su zamagljene jer su izvađene iz hladnajka za slikanje :)


Equa boca (600 ml), Jana (500ml)
 
Kako pijem jako puno vode, uvijek u hladnjaku imam 4-5 plastičnih 0,5l boca koje stalno rotiram. Dnevno popijem oko 4 l vode, i više tijekom ljeta. Problem je s tim bocama što nakon nekog vremena navoj i čep poplijesnivi (iako samo vodu držim unutra) i voda poprimi čudan okus. Svako malo mijenjam te bočice jer stalno po gradu kupujem vodu. Naravno mogla bi vodu držati u većoj boci ili u bokalu ili čak piti iz čaše ali to mi nije praktično. Nakon toliko godina, navikla sam se na ove politrene boce.

Planirala sam si kupiti aluminijske boce za vodu ili čak staklene ali nisam mogla naći ništa što mi se sviđa i da nije preskupo. Naravno na forumu (a gdje drugdje) sam vidjela ove bočice.
Super su što ne sadrže štetni BPA i mogu se ponovo puniti. Ekološke su, čuvaju okoliš (ne kupujete više obične boce za vodu), napravljene su od ekološkog materijala i mogu se kasnije recikirati. Također, kupnjom ovih boca, 10% profita se donira ekološkim organizacijama.
Na  službenoj stranici navode da  se mogu koristiti do 10 god. što je stvarno isplativo. Napravljene su od čvrste plastike tako da su izdržljive. Motivi su im zanimljivi i zabavni :). Jedino mi se ne sviđa dizajn boce, nije mi prikladna za torbu.

Boce dolaze u dvije varijante: 400 ml i 600 ml. Mogu se kupiti na službenoj stranici ili u Kozmo trgovinama. Cijene su u Kozmu 59,90 (400 ml) i 69,90 kn (600 ml).

UPDATE: u Plodinama možete kupiti slične ovakve bočice marke Domy za 40 kn. Također su od 600 ml i izgledaju isto: oblik, poklopac, razni motivi i boje. Također, piše da su ekološke.




4 komentara:

  1. četka mi jako fora izgleda a pogotovo ona na ofčice :D .. a equa boce su mi super :) (Niki)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđaju mi se favoriti. :) Od navedenih, probala sam samo Neutrogenin piling i slažem se – super je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja bi Equa bocu, još uvijek vijećam, frendici je njezina pala i razbila se :-( a ja sam šeprtljava... sad trenutno imam aluminijsku sa Hello Kitty...

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni uglavnom čep ispada. Još boca nije :). Ne znam, ne mogu ti reći ni uzmi ni nemoj. Ako si zadovoljna s aluminijskom, i ne trebaš hrpu bočica onda što će ti. Ja sam prošle godine tražila aluminijske ili staklene, nisam nigdje mogla naći. A nisam htjela s ebaya naručivati. Sad nam se konačno otvorio Muller i tamo imaju aluminijske :)

    OdgovoriIzbriši