20. pro 2012.

Čokolada bez kalorija :D

Kladim se da ste svi pomislili kakvo je to svjetsko čudo i kako se što prije dokopati toga :D


Na žalost ne radi se o ničemu jestivom, samo mirisnom :D.


Za sve ovisnike o čoksi i one koji će to tek postati, lol, evo par proizvoda koji mirišu po čokoladi, mmmmm:





Balea LE gel za tuširanje s mirisom smokve i čokolade

Krećem prvo s ovim proizvodom jer je limitirano izdanje pa ga nabavite dok još možete. Osim gela, postoji i losion za tijelo, i ako želite da vam se miris dulje zadrži na koži uzmite i njega.

Miris ovog gela je stvarno poseban. Miriše po voćnim pralinama (ne znam točno čije, mislim da su od Kandita). :)
Sam gel je kao i svi drugi Baleini, super miriše dok se tuširate ali se ne zadržava predugo na koži.

Količina: 250 ml.

Cijena gela je 7,90 kn.



Balea kakao maslac za tijelo

Moj omiljeni i jedini proizvod za tijelo koji koristim  svake godine tijekom cijele zime. Miriše po čokoladi, miris je jako ugodan i zadržava se na koži cijeli dan, ali je diskretan. Obično se nakon tuširanja navečer natrackam i ujutro još divno mirišem :D.
Za razliku od ostalih maslaca, struktura ovog je više kremasta, kao gusti puding. Dobro se razmazuje i brzo upija. Koža je poslije mekana i nahranjena.


Svakako ga preporučujem svima :D

Količina 200 ml. Cijena je 19,90 kn.



Avon Planet Spa Shea Maslac i čokolada krema za tijelo

Inače jako volim Planet Spa proizvode, godinama već koristim masku za kosu od maslinovog ulja, a ove godine sam prešla na African shea butter jer mi ljepše miriše :D; krema za ruke s mineralima mrtvog mora jedna od mojih HG krema, a već sam prije pisala o African Shea butter souflleu za lice, tako da kad sam vidjela ovu kremicu s mirisom čokolade jednostavno sam ju morala kupiti :D

Krema divno miriše po čokoladi. Struktura je kao tučeno vrhnje, jako lagana. Lako se razmazuje i brzo upija, a koža bude mekana. Ne bi ju preporučila osobama s suhom kožom, nije dovoljno hranjiva.

Na žalost jako sam razočarana ovom kremom. Kupila sam ju prije par mjeseci ali prvo sam htjela potrošiti Balein maslac, da mi ne stoji više otvorenih mazalica. Krema je bila spremljena u ormaru u sobi gdje držim svu kozmetiku koja čeka svoj red. Odmah po otvaranju vidjela sam da se krema razdvojila na faze, pa se skupila nekakva tekućina. Što nije nikakav problem jer kad sam ju izmješala, ponovo je postala homogena i normalne konzistencije.
Ono što me najviše razočaralo je miris. Kad sam ju otvorila mirisala je predivno po čokoladi.  Nakon par korištenja krema je već lagano promjenila miris i sad je više orašast i na trenutke gotovo papren. S obzirom na cijenu i kvalitetu ostalih Planet spa proizvoda očekivala sam bolji proizvod.

Količina: 200 ml. Regularna cijena je 110 kn, no Planet spa proizvodi su često na akcijama.



Zara Chocholate EDT

Jedan prekrasni miris, savršenog imena. Jako sam loša u opisivanju mirisa a i na svačijoj koži drugačije miriše.
Miris je jako postojan, na koži traje cijeli dan, na odjeći i par dana. Lagan je no dosta topao, pa može biti i  za dan i za noć.  U početku je malo sladak i tada se najviše osjeti po čoksi. Kasnije je baš ugodan.
Ja inače ne volim ovakve mirise, više sam za svježe (citrusne, vodene) mirise, ali ovaj me oduševio :D. Koristim ga svaki dan.

Ako ste u blizini Zare, svakako svratite i isprobajte ga, ali i druge Zara mirise jer su izvrsni :D

Količina 30 ml.

Cijena 60 kn.



Da li ste isprobali koji od ovih proizvoda ili nešto slično? Kako vam se sviđaju?


2 komentara:

  1. Jako volim Baleine limited edition gelove za tuširanje. Obično jako dobro mirišu, ali da, ne zadržavaju se na koži. No s obzirom da su tako jeftini, opraštam im :)) Isprobat ću ovaj maslac za tijelo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su isto svi super :D. Uvijek imaju neke zanimljive mirise i nisu skupi :D. Nedavno sam uzela i winter wonderland iz Young kolekcije, mišriše po pudingu od čokolade :D

      Nadam se da će ti se maslac svidjeti :D

      Izbriši