15. velj 2013.

Gledam, slušam, ne čitam :D

Sutra i u nedjelju ću poslikati nadam se dosta toga (ako me vrijeme i fotić/mob posluže), pa će biti nekih normalnih postova, za sada jedan ovako random.


Gledam:

Supernatural



FaithFry ih je nedavno spominjala na svom blogu, pa sam si skinula sve sezone koje nisam gledala i pogledala u par dana. Trenutno sam na 8. sezoni. Čekam svaku srijedu (nova epka) ko ozeblo sunce.
Malo mi je ova sezona bezvezna, nedostaje mi Cass, ali  i dalje gledam :).



Hart of Dixie



Nedavno sam otkrila ovu seriju. Nije loša, zabavna serija za mozak na pašu.



Doctor Who













Davno sam pogledala nove sezone (2005. - 2012.) na BBC-u i kasnije na HRT-u. Trenutno opet vrte 4. sezonu na BBC-u ali ne sjetim se uvijek gledati, pa sam odlučila skinuti s neta prve četiri sezone i pogledati od početka. D. Tennant mi je predobar kao Doctor :D, on mi je najbolji od svih Doctora, čak i onih iz 80-tih (ranije verzije nisam gledala). 5. sezona i naredne sa M. Smithom mi se ne sviđaju.



Čitam:

Trenutno ne čitam ništa osim  kozmetičkih blogova :D. Moram učiti (samo nikako da se pokrenem), a ako počnem čitati knjige, mogu zaboraviti na učenje, jer jednom kad krenem ne stajem. A i ne znam ni što bi čitala. Imam ih cijelu hrpu na kompu, ali me ne privlače. A u knjižnici ne nalazim ništa zanimljivo.

Ako imate kakav prijedlog za neku dobru knjigu, slobodno napišite u kometarima, žanr je nebitan, važno mi je da je čitljiva i zanimljiva od prvih stranica.



Slušam:

Slušam puno toga, stvarno imam mix svega na mobu.  Ali zadnjih par dana stalno slušam jedini :D omiljeni bend HURTS  i to pjesme sa novog albuma Exile koji će biti objavljen sljedeći mjesec. Tko će to dočekati.


Ako niste nikad čuli za njih, poslušajte ih. Ja sam ih čula prvi put prije dvije godine i odmah se navukla.

Sa prvog albuma Happiness sve su mi pjesme omiljene, teško je izdvojiti neku. Cijeli album mi je jednostavno super :D.
Evo par poznatijih:
Wonderful life, Stay, Better then love, Devotion (demo)

Sa novog albuma su sve koje sam dosad čula dobre, mada ih treba poslušati par puta jer su sve bolje što ih više puta čujete :D.
Za sada su mi omiljene:
Blind (malo je ovo eeoooo iritirajuće ali ostatak pjesme je super pa zanemarim taj dio :D) i Miracle, te Under the bridge/Guilt koje nema na albumu, ali će biti u Deluxe verziji.
Sa novog albuma su također dostupne The road, Exile i Sandman.

Obrade su im stvarno posebne, puno bolje od originala: Once ( D. Vickers), Confide in me (K. minogue).


Obrada koja me oduševila od prvog slušanja :D i stalno je na repeat zadnja dva dana.

 
 
 
I za kraj, A capella verzija Unchained Melody tijekom jednog soundchecka.
 








Što vi, gledate, slušate, čitate u zadnje vrijeme?

Primam prijedloge :D







4 komentara:

  1. Supernatural sam gledala 1. sezonu i odustala nakon nje.
    Doctor Who sam otkrila pred nekih mjesec dana i uspjela pogledati od 1. - 7. sezone sve epizode. Jako se lako navuci na seriju :p
    S tim da je meni dragi i Smith koliko mi je drag i Tennant. Nekako je svoj ali mi pase. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Supernatural je bolja nakon prve sezone, prva i nije nešto.
    Smith mi se ne sviđa kao glumac pa mi kvari seriju, ne mogu se koncentrirati kad je glumac ružan :D.

    OdgovoriIzbriši
  3. U! Locked out of heaven! Kul :) OK su mi Hurts. Od serija bih ti preporučila "Girls", nova serija. Fora je, malo je čudna. Ic kul :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam za Girls, baš ću skinuti koju epku pa pogledati. Thanx :D

      Izbriši