23. velj 2013.

Plačem, lol

Dva je ujutro, svi spavaju, mir i tišina, vani pada snijeg. Noć izgleda ružičasto :D.
Savršeno vrijeme za jedan post :D

Prije dva dana mi je stiglo par kistova s Buy in coins. Jedan od njih je i Bamboo Soft Cosmetic Foundation Powder Brush. Cijena mu je 3,65$.





Kada je stigao bila sam prilično oduševljena. Duga drška, gust, mekan i čvrst kist, koso rezan, sintetički, savršen za tekući. Nakon pranja i sušenja jedva sam dočekala da ga isprobam :D.

Nisam upotrijebila tekući puder jer uvijek prvo malo prođem po licu sa čistim kistom da vidim koliko je zapravo mekan. Također sam probala lagano tapkati.

BIG MISTAKE, HUGE


Odmah mi se lice na tim mjestima zacrvenilo. Imala sam crvene krugove :D.
Pomislila sam da nisam dobro oprala kist (iako sam ga prala šamponom za dubinsko čišćenje) pa mi se alergija aktivirala, a i dan prije sam stavljala kemijski piling pa mi je i od toga koža malo osjetljiva.

Za svaki slučaj odlučila sam ga ponovo oprati. Prvo sam ga natopila u alkoholu i onda oprala sapunom za kistove, te nanijela masku za kosu (pomaže kod kistova koji grebu). I onda ponovo oprala sapunom za kistove. Prala sam ga kao i sve druge kistove, nisam ga ništa posebno jače ribala.

Kad je došlo vrijeme da ga ocijedim, ovo se dogodilo, lol.





Jednostavno mi je taj cijeli dio dlaka ostao u ruci. Možete zamisliti moj izraz lica:



Drška je spojena vrućim ljepilom i onda ima jedno 3 cm praznog prostora. Dlačice su priljepljene uz sam vrh, čak cijelih pola cm, i to nečim što izgleda kao kombinacija super ljepila i onog bijelog tekućeg ljepila za papir. Čudim se da se nije raspao čim je došao u kontakt s vodom.

Ali nije sve tako crno :D.
Imam Mini Domed Kabuki od Coastala, čija je drška jednostavno premalena i nije praktičan za korištenje. Pa sam ga lijepo spojila sa drškom ovoga. Savršeno pristaje, ne moram ga ni lijepiti :D.
 







 
 
 

Broj komentara: 13:

  1. O Bože!!!
    Dobro da si uspela nešto na kraju da sklepaš :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha, kakvi sokovi! Meni da se desi ovakva katastrofa toliku bih paniku nadigla! Ali ajde, barem nesto pozitivino. :) Sada mogu tako da promovisu svoje ogavne cetke ''The brush is awful, but the handle is reusable''.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lol, predobra si :D.

      Nisu neki novci pa mi nije žao. Bolje da se odmah raspao nego da ga nahvalim i onda ljudi kupe pa im se ovo dogodi.

      Izbriši
  3. pardon no hahahahhahah... ja sam prije par godina znala kupovati "ibejske" kistove i svaki put požalila. koma. drago mi je da si sklepala na kraju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ništa, i ja se cijelo vrijeme cerim kad pomislim na to :D

      Izbriši
  4. LOL! Žao mi je što se raspao, ali nekako mi je komično kako si to posložila s napetošću :D. A rezultat na kraju je... zakon :D. Moralna pobjeda za malog :D

    OdgovoriIzbriši
  5. hahaha svašta! stvarno nemaš sreće!

    OdgovoriIzbriši
  6. haha sorry, ali baš me nasmijalo :)
    no super si se snašla :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Katastrofa.....
    Obavezno ih kontaktiraj :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo mi se dogodilo jednom s Essence kosim kistom :D Na kraju sam kupila drugi koji nije imao tu grešku :D Probaj ih kontaktirat, možda je samo greška na jednom.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma neću se zezati za 20 kn, nema smisla :). Moguće da je samo taj moj s greškom. Druga dva kista su sasvim ok, nema nikakvih problema.

    OdgovoriIzbriši