22. pro 2011.

Kutije za poklone



Umjesto da kupujete ukrasne kutije, zašto ne bi napravili sami takvo nešto.





Prednost je što sami birate veličinu kutije i oblik, te materijal kojim ćete kutiju obložiti.
Potrebno:



  • kartonska kutija
  • materijal za oblaganje, rižin papir, ukrasni papir, tekstilni materijali, samoljepljiva tapeta
  • dvostruko ljepljiva selojtep traka
  • ljepilo za sve namjene
  • škare
  • ravnalo

Odaberite kutiju te ju izmjerite sa svih strana.
Odabrani materijal precizno izrežite da odgovara dimenzijama rastvorene kutije, s tim da ostavite na krajevima 1 cm više.

Ako kutiju oblažete ljepljivom tapetom, ne treba vam ništa osim kutije i tapete. Vrlo pažljivo lijepite dio po dio, krenuvši od dna i pazite da vam ne ostanu mjehurići zraka.


Ako kutiju oblažete tekstilom ili rižinim/ukrasnim papirom, trebat će vam dvostruko ljepljiva traka i eventualno ljepilo. Birajte tekstile koji se ne paraju. Znači kad ga prerežete neće vam viriti konci i izvlačiti se van. Najbolji su krzneni materijali jer vam se neće vidjeti prijelazi na rubovima.

Obložite kutiju ljepljivom trakom. Najprije priljepite materijal za dno. Ako koristite tekstil dobro ga napnite da vam ne ostanu nabori. Nakon toga ljepite svaku stranicu.
Ako želite, možete kutiju nakon što ju obložite premazati tankim slojem ljepila kako bi materijal sigurno prianjao (ovisi o materijalu).
Ostavite da se dobro osuši.

Po želji možete i ukrasiti.

Kutije nisu ispale baš najbolje.
Mala kutija je obložena samoljepljivom tapetom, koja je obična bijela tapeta a crni dio je pliš.
Mala je bila pokusni kunić za razne metode ukrašavanja. Pa se vide tragovi ljepila. 
Mašnica je naopako jer mi je ona na kraju pala na pamet pa sam htjela vidjeti kako će izgledati :).


Na kraju sam cijelu kutiju posula sitnim bijelim gliterom.






Plavu sam oblagala papirom za umotavanje koji je jako brzo i snažno prianjao na ljepljivu traku tako da nisam mogla popraviti nabore. Pa sam većinu prekrila šljokicama. A i izgleda mi baš veselo, blagdanski, a kutija je namijenjena za čuvanje sniježnih kuglica pa je sve onako u tonu :D.



Ukrasi na kutiji (traka i sobovi) su od filca. Kupila sam ih prošle godine za 8 kn u Kauflandu pod nazivom ukrasi za stol :).

Prije par godina upotrijebila sam ovakav krzneni materijal.


 Za neke sitne novce sam kupila pola metra materijala širine 2 m,  tako da sam imala za obložiti poveću kutiju i još mi je ostalo za 2 šala.
Naravno da nisam slikala, jer mi nije palo na pamet. Ali kutija je izgledala prekrasno, sva mucasta :D

1 komentar:

  1. Super su ti ideje!
    Ja već dugo vremena stavljam darove u svakojake kutije koje onda puno lakše omotam, a budući da imamo tradiciju pogađanja, volim da se malo pomuče, a ne da odmah skuže o kojem poklonu je riječ.
    Volim Božićne ukrasne papire tako da se odlučim zamotavati poklone u njih ali kad su rođendani u pitanju (ili štogod drugo) uvijek si dam više truda i iskombiniram nešto novo.
    Jako mi se sviđa ideja sa tkaninom, to bih baš mogla prodati..

    Jučer sam otkrila tvoj blog i baš se veselim novim postovima! Pozz ;)

    OdgovoriIzbriši