16. pro 2011.

Snježne kuglice

Nastavljamo s božićnom tematikom :).
Ovaj put nešto kraći post, a i sama izrada je puno jednostavnija.

Potrebno:
  • kuglice od stiropora (promjer po želji, ja sam koristila 6 cm)
  • ljepilo za sve materijale
  • umjetni snijeg (Semeraro, razni Hobby&Art shopovi)
  • šljokice (opcionalno)
  • uska traka
  • pištolj s vrućim ljepilom
  • dvije  plastične posude ili tanjuri (nebitno kakve, nešto što kasnije možete baciti)
  • jednokratne rukavice
Snijeg sam kupila u Semeraru za 29,90 kn/500g. U Lumosu sam vidjela snijeg koji se presijava u duginim bojama i malo je krupnije rezan. Ali kako me ovaj iz Semerara više podsjećao na snijeg uzela sam njega.
Snijeg je obični usitnjeni polistiren.

Predlažem da kuglice radite na terasi ili u prostoru koji možete lako očistiti, s obzirom da je snijeg lagan i letit će okolo.


Pa da počnemo.

Odrežite traku na duljinu koju želite, prepolovite i krajeve vežite u čvor.
Škarama napravite malu rupu u vrhu kuglice, te utisite vrhom škara čvor u tu rupu. Osigurajte s malo vrućeg ljepila. 
  





U jednu zdjelicu stavite malo snijega i dodajte ljepila (količine su otprilike) da dobijete gustu pastu. Najbolje je dodati malu količinu ljepila, pomijšati i onda provjeriti da li se lijepi na kuglicu. Ako ne, dodate još ljepila. 


Lopticu obložite tankim slojem smjese koju ste napravili od snijega i ljepila, dobro ga nabijte da vam ne bi skliznulo.


U drugu zdjelicu stavite određenu količinu snijega (u koju ako želite možete dodati šljokice).
Nakon toga uvaljajte kuglicu u drugu posudu sa suhim snijegom i potpuno obložite.



Ostavite da se dobro osuši. Najbolje je da ih objesite negdje. 
Kad se osuše spremne su za bor :).



Ako ih planirate nekome za pokon, pokušajte ih što manje micati i spremite ih u neku kutiju koju ste obložili mekanim materijalom kako bi što manje snijega otpalo.
Čuvajte ih u zatvorenoj kutiji jer od prašine potamne.

Nema komentara:

Objavi komentar