8. pro 2011.

O blogu


Ovo je blog o svemu i ničemu :). Osim kreativnih tutorijala o raznim rukotvorinama, naći će se i pokoji post o makeupu i kozmetici, ali i neki skroz random postovi o onome što me u tom trenu inspirira.


Također, blog sadrži linkove prema drugim blogovima i stranicama za čiji sadržaj nisam ja odgovorna. Za sve slike koje navedem u sadržaju, a koje nisu moje, navedeno je otkud su preuzete.


How to:
Blog sadrži tutoriale o izradi rukotvorina. Sve tehnike i načini izrade su isključivo moja zamisao, nastali  eksperimetiranjem. Nisam nikad bila na nikakvim kreativnim tečajevima, pa vjerujem da sigurno postoje i bolji, jednostavniji načini izrade. Slobodno možete unaprijediti moje metode ako imate neku bolju ideju. I nadam se da ćete iste podijeliti sa mnom.
Ideje za kreacije su ili moje ili inspirirane stvarima koje se mogu naći u  prodaji.
Neka moja filozofija je: Zašto kupiti ako možete to napraviti. I vjerujem da ljudi više cijene trud koji ste uložili u izradu, nego kupili nešto iz masovne proizvodnje.


Kozmetika:
Kozmetika mi je također hobi, volim make up iako se ne šminkam često :). Time se ne bavim profesionalno, nisam kozmetičarka, dermatolog niti vizažist. Sve recenzije napisane na ovom blogu temelje se na mom vlastitom iskustvu i sadrže isključivo moje mišljenje o proizvodu.
Sav sadržaj pisan je u najboljoj namjeri, a za evenutalnu štetu nastalu korištenjem mojih postova i tutoriala ne odgovaram. Sve isprobavajte isključivo na vlastitu odgovornost.


Zaštita privatnosti:
Obvezujem se da ću u najvećoj mjeri štiti osobne podatke i e-mail adrese korisnika, prikupljene prilikom komentiranja sadržaja bloga. Prikupljeni podaci neće se ustupati ili prodavati trećim osobama, osim kada je takva obaveza regulirana Zakonom.


Kontakt:
Za sve informacije, pitanja, prijedloge možete me kontaktirati putem:

pixieviolet@mail.inet.hr